zajęcia fitness w nysie,

które sprawią Ci frajdę!

Niezależnie od tego, czy trenujesz regularnie, czy nie. Nasze zajęcia to idealne rozwiązanie zarówno dla amatorów sportu, jak i początkujących. Zadbaj o swoje zdrowie i dołącz do nas. Wybieraj spośród bazy naszych treningów i osiągaj wymarzone efekty. W końcu rzeźba sama się nie zrobi.

Fitness w Hali Nysa

Co u nas znajdziesz?

Niekończącą motywację

Nasi trenerzy wiedzą jak zmotywować nawet najbardziej wytrwałego kanapowca. Pomożemy w doborze odpowiedniego treningu, tak aby ruch stał się przyjemnością, a nie przykrym obowiązkiem. Bo w końcu sport ma przynosić frajdę!

Urozmaicone zajęcia

Niezależnie czy wolisz trening ze sztangą, czy bliższy Ci jest pillates. U nas znajdziesz zajęcia, które zbliżą Cię do wymarzonej sylwetki. Nasi trenerzy zarażą Cię swoją energią i pomogą w osiągnięciu celu. 

Profesjonalnych trenerów

Motywację, dawkę pozytywnej energii i niekończącą się ilość wskazówek to masz u nas w pakiecie. Bo naszym trenerom pasji do pracy nie brakuje, co to to nie! Poznaj Sonię, Agnieszkę, Ilonę i Ewę – nasz zespół do zadań specjalnych.

Odpowiednią przestrzeń

Są miejsca w których nogi nie potrafią ustać w miejscu, a ręce same rwą się do akcji. Taka właśnie jest Hala Nysa. Dzięki wygodnemu dojazdowi i przyjaznemu parkingowi, przestrzeń ta jeszcze bardziej sprzyja odwiedzionom.

Trening, który pokochasz

Chcesz spalić kalorię i dobrze się przy tym bawić? Pro Ski Simulator powstał z myślą o Tobie. Trening idealny dla amatorów sportów ziomowych, jak i dla laików. Zapisz się na jedyne takie zajęcia w Polsce!

Akcje-wariacje

Spotkasz nas w lokalnych mediach, jak i na socialach w Internecie. W parkach, jak i na wielu wydarzenich sportowych. Bo ciężko nam jest usiedzieć na miejscu. Dołącz do naszej zgranej drużyny i baw się sportem.

NASz team

Kochamy naszą robotę!

Ilona Pamuła

Niezależnie czy stawiasz pierwsze kroki w sporcie, czy jesteś tu od dawna. Treningi z Iloną to dawka energii w czystej postaci! Zmotywuje nawet największego fana kanapy.

Sonia Dziergas

 Instruktorka, trenerka oraz specjalistka od spraw żywienia w sporcie. Spotkasz ją zarówno na treningu z Pro Ski Simulator, jak i ze sztangą. Dla Soni nie ma rzeczy niemożliwych. Co to to nie!

dr n. med. Marta Misiarz

Jeśli szukasz specjalisty od dietetyki, który pomoże Ci pozbyć się złych nawyków, pomoże, wesprze nie musisz dalej szukać. Poznaj Martę!

Agnieszka Bajcar

W zdrowym ciele, zdrowy duch!
Z tym mottem Agnieszka wkracza na każdy trening. To właśnie z nią wymodelujesz całe ciało i wymienisz się zdrowymi przepisami.

Ewa Szura

Treningi z Ewą to czysta przyjemność. Potwierdzają to tłumy na prowadzonych przez nią zajęciach. Przyjdź i sprawdź!

Opinie uczestników

O nas:

Ofeerta zajęć fitness w hali nysa:

Sprawdź!

dostępne treningi:

KLUB FITNESS W HALI NYSA

Kontakt

W razie jakichkolwiek pytań, pisz śmiało!

Kontakt

Napisz do nas!

Zastanawiasz się czy oferowane ćwiczenia są dla Ciebie? Masz jakąś wskazówkę? Nie wahaj się  napisz! 

Treningi Nysa

Zajęcia fitness Nysa to propozycja, której szukasz? Dobrze to słyszeć! Zapraszamy do nowoczesnej Hali Nysa przy Sudeckiej 23 – to tu, na różnorodnych zajęciach i w świetnym towarzystwie możesz zadbać o siebie i swoje ciało. Dać sobie wycisk lub zrelaksować się i odpocząć. A jeśli w dodatku masz swoje treningowe cele, takie jak wzmocnienie mięśni, poprawę kondycji, zmniejszenie wagi czy widoczności cellulitu – jesteśmy gotowi, żeby Ci pomóc. Zarówno na zajęciach, jak i w czasie indywidualnego treningu. Gotowy? Zajęcia fitness Nysa to coś dla Ciebie? Zapraszamy. To będzie przygoda! 

Zajęcia fitness w nysie i trening personalny

W naszym klubie fitness Nysa to nie tylko aerobik i step. Prowadzimy zajęcia na symulatorze narciarstwa i trampolinach. Trenujemy jogę, pilates oraz tabatę. Niezależnie od tego czy na treningach lubisz maksymalne skupienie i precyzyjne ruchy, które działają niczym mantra, czy chcesz się wyskakać, wytańczyć i dostać zadyszki – znajdziesz u nas coś dla siebie. Prowadzimy zajęcia dla wszystkich, niezależnie od wieku i poziomu zaawansowania: zapraszamy początkujących, którzy pół życia spędzili na kanapie, jak i wymagających, którzy szukają prawdziwego wycisku na treningach fitness. Więcej! Nasze zajęcia fitness w Nysie to także treningi dla osób 55+ oraz dla młodych mam, które chcą zabrać na zajęcia swoje maluchy. 

Dlaczego zajęcia fitness Nysa?

Dlatego, że warto zrobić w końcu coś dla siebie. Miło jest chodzić na zajęcia fitness na których panuje świetna atmosfera, a trenerki robią, co mogą, żeby poświęcony czas był maksymalnie dobrze wykorzystany. Zarówno pod względem zdrowotnym, jak i dla dobrej zabawy. Nasze zajęcia fitness prowadzimy w Hali Nysa, w prestiżowej lokalizacji – nowy budynek jest w centrum miasta. Blisko, z ułatwionym parkowaniem i nowocześnie. Więc jeśli poszukujesz wielofunkcyjnego klubu fitness w Nysie, to miejsce powstało właśnie dla Ciebie.

NASZA LOKALIZACJA

HALA NYSA

ul. Sudecka 23

48-303 Nysa

ADRES E-MAIL

 

SONIA DZIERGAS

sonia.dziergas@gmail.com

Telefon

PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK

9:00 – 21:00

 

+48 503 582 084 

Ilona Pamuła

Tytuł instruktora fitness uzyskała w 2017 roku i od razu zaczęła na pełnej petardzie – w końcu prowadzenie zajęć fitness to dla niej wymarzony zawód, związany z pasją i dający możliwość codziennego ruchu na poziomie, który pozwala jej usiedzieć spokojnie, chociaż te 5 minut :) Ilonę poznacie na wielu zajęciach i sami się przekonacie, że jej energia jest zaraźliwa! W klubie: instruktor fitness.

Sonia Dziergas

Sonia to dziewczyna, która na własnym przykładzie może pokazać, że sport był dla niej tylko początkiem. To dzięki niemu zdobyła pewność siebie i odwagę, żeby spełniać swoje marzenia – w każdej dziedzinie życia. Jeśli szukasz inspiracji, jeśli ciepło Ci na myśl o takich historiach, jeśli chcesz się zmotywować – wystarczy z nią porozmawiać. To kobieta-rakieta! W klubie: dyplomowany instruktor fitness, trener personalny, dietetyk kliniczny, specjalista do spraw żywienia w sporcie i jedyny w Polsce trener Pro Ski Symulator.

Dr n. med. Marta Misiarz

Dietetyka to pasja i zawód Marty Misiarz. Jest wykładowcą akademickim, pracuje na stanowisku adiunkta na Wydziale Nauk o Zdrowiu i Kulturze Fizycznej PWSZ w Nysie. Planuje i tworzy pyszne jadłospisy odpowiednie w różnych sytuacjach treningowych i zdrowotnych. Potrzebujesz diety dopasowanej do intensywnych treningów, ciąży, problemów ze zdrowiem? Pytaj o Martę!

Agnieszka Bajcar

Trener fitness od 2012 roku – to właśnie wtedy jej pasja musiała przejść w zawód, a nadmiar energii musiał znaleźć jakieś ujście. Jeśli na zajęciach szukacie pocisku energetycznego, kogoś, kto Was zmotywuje, mimo że padacie na twarz – migiem do Agnieszki. To kobieta, przy której nie sposób się ani nudzić, ani lenić. Wulkan energii? Ten typ tak ma! :)

Ewa Szura

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, doktorantka Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Podjęła dodatkowe studia, aby zostać instruktorem odnowy biologicznej oraz licencjonowanym trenerem personalnym. Jest wykładowcą i Prodziekanem Wydziału Nauk o Zdrowiu i Kulturze Fizycznej w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nysie. Mało tego? Dla niej tak! Dlatego regularnie uczestniczy w szkoleniach, warsztatach i konwencjach fitness, zarówno w kraju, jak i na świecie. Podsumowując: warto Ewę poznać! :)

Aktywny poranek

Trening z rana, stworzony z myślą o naszych seniorach! Zajęcia skierowane są do osób 55+, które pragną zachować nieskazitelne zdrowie i cieszyć się dobrą kondycją, zarówno fizyczną, jak i psychiczną. No i oczywiście świetnym samopoczuciem :) Trening oparty na prostych, funkcjonalnych ruchach pomoże w usprawnieniu mięśni i uelastycznieniu stawów, a także wspomoże pracę wszystkich układów znajdujących się w organizmie. Dzięki temu bóle stawów i kręgosłupa zaczną ustępować, a wykonanie codziennych czynności stanie się znacznie prostsze. Seniorze, zapraszamy! Zaczynamy zaraz po śniadaniu :)

Brzuch uda pośladki

Trening o charakterze wytrzymałościowo – wzmacniającym. Podczas zajęć wykorzystuje się piłki, hantle, stepy, gumy i inne pomoce, które łączymy we wspólny program, aby osiągnąć jeden cel: zgrabne kobiece „trio” :) Ćwiczenia wykonujemy i w pozycjach stojących, i podpartych, i leżących więc zdecydowanie nie ma nudy! Co poza mniejszymi obwodami w brzuchu, udach i pośladkach? Zajęcia te zwiększają również wydolność organizmu, przyspieszą spalanie tkanki tłuszczowej, niwelują ból pleców i poprawiają koordynację ruchową. Dla kogo? Zapraszamy głównie osoby początkujące i średniozaawansowane, w każdym wieku. Jesteś zaawansowany? Wybierz je na rozgrzewkę ;)

Trampoliny

Zajęcia te są okazją do dobrej zabawy z równoczesnym spaleniem sporej ilości kalorii (nawet 800 kcal w ciągu godzinnego treningu!). Brzmi jak dobry plan? No pewnie! Trampoliny pozwalają angażować do pracy niemalże wszystkie partie mięśniowe – i to jest właśnie przyczyna ich sukcesu i ogromnej skuteczności. Poprawiają wytrzymałość, równowagę oraz koordynację wzrokowo-ruchową i to przy dobrej zabawie, dzięki czemu praktycznie nie czujemy, że to trening – gdyby nie ten ból mięśni po ;) Uczestnicząc regularnie w zajęciach, wspomagasz pracę układu sercowo-naczyniowego, usprawniasz krążenie, a także dotleniasz organizm. Podczas treningów wykorzystywana będzie dynamiczna muzyka typu disco lub latino – wysoki poziom endorfin gwarantowany ;)

Płaski brzuch

Trening ukierunkowany na wyrzeźbienie mięśni brzucha oraz zredukowanie poziomu tkanki tłuszczowej. Coś dla Pań, coś dla Panów i dla wszystkich, którym marzy się bikini, dopasowane bluzki i kaloryfer na brzuchu! Zajęcia podzielone są na 2 części. Pierwszą z nich stanowią ćwiczenia interwałowe, które każdy wykonuje w swoim maksymalnym tempie. Ćwiczenia te rozgrzewają, przyspieszają metabolizm i pomagają spalać tkankę tłuszczową. W drugiej części wykonujemy 3 serie ćwiczeń, które angażują wszystkie mięśnie brzucha z wykorzystaniem różnorodnego sprzętu tj. step, piłka, hantle. Dzięki nim nie tylko wzmocnisz mięśnie brzucha, ale i nauczysz się prawidłowego wykonywania różnych ćwiczeń – bez nadwyrężania kręgosłupa.

Joga

Nasza joga to mix hatha jogi, kundalini jogi, pilatesu oraz technik relaksacyjnych. Zadbamy w prostych pozycjach o rozluźnienie spiętych okolic ciała i wzmocnimy te słabe, nauczymy poprawnego oddychania i wskażemy, jak niwelować napięcia powstające wskutek stresu. Ta joga jest dla każdego – pozycje wykorzystywane w zajęciach zrobi każdy, niezależnie od sprawności wyjściowej. Zobaczysz z czasem postępy i zakochasz się w niej na zawsze. Wybierz jogę i sprawdź, czemu z roku na rok zyskuje na popularności na całym świecie ;)

Poradnictwo żywieniowe

Już wkrótce :)

Pro Ski Simulator

Uwaga, uwaga: jedyne (powtarzamy: jedyne!) takie zajęcia w Polsce! Nasz symulator narciarstwa i zajęcia Ski Training to świetna zabawa i doskonały trening i to nie tylko dla narciarzy – a podczas jednej sesji treningowej można spalić nawet 1000 kcal! Z powodzeniem mogą uczestniczyć w niej osoby, które nigdy nie miały nart na nogach. Zajęcia te w efektywny sposób rozwijają takie umiejętności jak koordynacja, szybkość reakcji, równowaga i wiele innych. Do tego poprawiają i kształtują stabilność, a także zwiększają mobilność, w innowacyjny sposób kształtując i modelując sylwetkę. Zajęcia prowadzi Sonia, która jest jedynym w Polsce instruktorem :) Serdecznie zapraszamy!

Interwał

To nic innego, jak wysiłek fizyczny o zmiennej częstotliwości. Ćwiczenia wykonujemy naprzemiennie: najintensywniej jak potrafimy, a następnie spokojnie i powoli, po czym znów przyśpieszamy, powtarzając całą sekwencję. Badania pokazują, że skuteczność treningu interwałowego w spalaniu tkanki tłuszczowej jest do trzech razy (!) wyższa, niż w przypadku tradycyjnych treningów. Pozwala to osiągnąć niesamowite efekty i to już po kilku treningach! Chcesz wzmocnić ciało i baaardzo Ci się śpieszy? Interwal to zdecydowanie coś dla Ciebie :)

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia przeznaczone dla każdego bez względu na wiek, płeć czy poziom formy fizycznej. Doskwiera Ci ból kręgosłupa? Prowadzisz siedzący tryb życia? Pracujesz biurowo? Planujesz ciążę? Te zajęcia pomogą w zredukowaniu napięcia i nacisku na kręgi, a przykurczone grupy mięśniowe zostaną rozciągnięte i rozluźnione. Ponadto odpowiednio dobrane ćwiczenia przy użyciu różnorodnego sprzętu, wzmocnią mięśnie głębokie brzucha- odpowiedzialne za utrzymanie stabilizacji i równowagi, pośladków oraz pleców. Wybierz się na te zajęcia, a przestaniesz narzekać na ból, okrągłe plecy znikną, a Ty przestaniesz się garbić :)

TBC

TBC (ang. Total Body Conditioning) to znane na całym świecie zajęcia 2w1 – łączą ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) z ćwiczeniami wzmacniającymi. Trening TBC zaczyna się zawsze krótką rozgrzewką, która trwa ok. 10 minut, a po rozgrzewce następuje część, w której dominują ćwiczenia wzmacniające. Ćwiczymy wspólnie, wykorzystując różnorodne sprzęty, takie jak hantle, gumy, piłki czy talerze. Największa, naszym zdaniem, zaleta TBC? Wzmocnienie całego ciała – od ramion po łydki!

Podczas jednej sesji jesteśmy w stanie spalić mnóstwo kalorii. Dużym plusem tego typu treningu jest również jego uniwersalność – mogą brać w nim udział osoby początkujące oraz zaawansowane. Niezależnie więc w jakim miejscu swojej przygody z fitnessem jesteś, TBC to coś dla Ciebie :)

Zdrowe jelita

Miewasz bóle brzucha, wzdęcia, zaparcia? Jeśli tak to zapraszamy serdecznie na autorskie, unikatowe zajęcia pn. Zdrowe jelita! Łączymy w nich ćwiczenia zaczerpnięte z klasycznego aerobiku, przeplatane pozycjami jogi, stosowanymi w poprawie pracy jelit oraz wybranymi technikami relaksacyjnymi. Na zajęciach zadbasz o kondycję narządów wewnętrznych, w tym również jelit, zadbasz o kondycję kręgosłupa, poprawisz gibkość, a także równowagę. Z pewnością się również zrelaksujesz :) Polecamy, bo warto!

Pilates

To forma gimnastyki opracowana na początku XX w. przez Josepha Pilatesa. To połączenie jogi, baletu oraz ćwiczeń izometrycznych wykonywanych przy relaksacyjnej muzyce i w rytmie własnego oddechu. Przodującym założeniem jest wzmocnienie i uelastycznienie mięśni głębokich brzucha, grzbietu, miednicy oraz pośladków. Efektem regularnego treningu będzie nawet korekcja niektórych wad postawy! Ze względu na niewielkie obciążenie układu kostno-stawowego ćwiczenia te mogą być wykonywane niemal przez każdego. Pilates, w naszym klubie, zawsze kończy się rolowaniem całego ciała. Warto, warto, warto!

Sztangi

Sztangi, to nic innego, jak trening wytrzymałościowo – siłowy z wykorzystaniem naszych maleństw :) Głównym efektem zajęć jest poprawa wydolności organizmu, wzrost wytrzymałości i oczywiście siły mięśni. I to bez nadmiernego wzrostu ich obwodów! Utrata tkanki tłuszczowej oraz uzyskanie pięknego zarysu mięśni to coś, co Cię interesuje? Zapraszamy na sztangi! Uwaga: podczas tego treningu angażowane jest całe ciało – można naprawdę porządnie się zmęczyć :)

Step dance

Miłośnicy tańca, łączcie się! Zapraszamy na wyjątkowy trening aerobowy, bo bazujący na pracy z choreografią. To energetyczne zajęcia, na których instruktor z kilku prostych kroków tworzy fantazyjny układ choreograficzny, który pozwala i spalić kalorie, i świetnie bawić się przy muzyce. Trening przeznaczony dla osób, które oprócz zmęczenia liczą również na wyjątkowe taneczne przeżycia :)

Tabata

Niesamowicie modny, energetyczny i mocno intensywny trening interwałowy. Zasady są bardzo proste: ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 odpoczywamy, żeby podkręcić metabolizm, spalić mnóstwo kalorii, świetnie się bawić i poczuć, że naprawdę daliśmy sobie wycisk ;) Każdy pracuje w swoim tempie, wsłuchany w swoje ciało, a efekty… coż, nie trzeba się ich długo doszukiwać. Spróbuj tabaty i sprawdź na własnej skórze, czemu jest tak bardzo polecana. My ją uwielbiamy!

Trening personalny

Trening 1:1 to świetny wybór, jeśli zależy Ci na maksymalnych efektach i indywidualnym podejściu. Podczas zajęć prowadzący jest skupiony tylko na Tobie, na Twoich potrzebach, możliwościach i umiejętnościach. Na tej podstawie wspólnie opracowujecie indywidualny plan ćwiczeń, a Twój trener przypilnuje, żeby wszystkie ćwiczenia wykonywane były w 100% poprawnie. Ilość sesji dobierasz indywidualnie do swoich potrzeb, a ćwiczenia możesz wykonywać w domu, umawiając się z trenerem na korektę i ocenę efektów ;) Polecamy, naprawdę warto!

Mama i dziecko

Trening adresowany jest do mam, które w codziennych obowiązkach nie potrafią lub nie mają możliwości wykonania treningu pozwalającego na wrócenie do formy sprzed ciąży. Intensywność i rodzaj zajęć będzie dostosowana do grupy. Najważniejszym elementem tych zajęć jest fakt, że Twój maluszek może być na nich z Tobą! Akcesoria do zabawy będą czekać na Was na miejscu. Mamo, ćwicz z nami, miej swojego malucha na oku i połącz przyjemne z pożytecznym :) Przy okazji i Ty, i Twój maluszek zawrzecie nowe znajomości z innymi mamami i ich maluchami. Wiemy z Waszych opowiadań, że te znajomości często rozwijają się później nawet poza treningiem na sali, a wy zyskujecie towarzyszki spacerów :)

Cellu stop step

Zajęcia pomagające zredukować tkankę tłuszczową. Tp trening o średniej intensywności, ujędrniający całe ciało, ze szczególnym uwzględnieniem tylnej części ud, pośladków, ale też ramion i brzucha. Polecany osobom, które chcą się pozbyć cellulitu – również przed sezonem wakacyjnym. Zajęcia odbywają się z użyciem stepu oraz hantli. Pierwsza część to proste ćwiczenia polegające na kombinacji podstawowych kroków na stepie, bez choreografii. W części drugiej wykonujemy serie ćwiczeń wzmacniających i ujędrniających. Masz problem z pomarańczową skórką? Zapraszamy na cellu stop step!